Współcześnie produkowane samochody są dopracowane konstrukcyjnie i przebadane w wielu testach i próbach.

Egzemplarze produkcyjne cechują się dosyć dobrą jakością i przyzwoitą niezawodnością eksploatacyjną. Jeśli pominąć egzemplarze montowane w poniedziałek, auta właściwie serwisowane z reguły się nie psują, a większość usterek usuwa się w czasie przeglądów.
Dla użytkownika przewidziano fabryczny komplet narzędzi, w którego skład wchodzi przeważnie podnośnik, klucz do kół oraz wkrętak. Obowiązki kierowcy ograniczono jedynie do kontroli oleju silnikowego i płynów eksploatacyjnych. Przy obecnym stopniu skomplikowania i nasyceniu elektroniką samochodu kierowca - złota rączka nie ma nic do roboty, ponieważ w większości przypadków napraw trzeba mieć nietypowe klucze, właściwe oprogramowanie i elektroniczny tester.
Jeśli wystąpi usterka, należy zdać się na tryb awaryjny serwowany przez komputer i udać się do stacji obsługi lub wezwać pomoc assistance.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce