Źródłem napędu jest jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 49,9 cm3
i mocy 6,2 KM. Jednostka napędowa jest zblokowana z bezstopniową automatyczną skrzynią biegów.

Zawieszenie przednie o dużym skoku zapewnia wysoki komfort podróżowania, chociaż jazda po dziurawej nawierzchni przy małej średnicy kół wymaga wzmożonej uwagi. Tylne zawieszenie jest zblokowane z układem napędowym. Hamulce sterowane linkami działają sprawnie, gwarantując pewne wytracanie szybkości.
Uruchamiany rozrusznikiem elektrycznym silnik zapala bez problemu, a jego praca jest cicha i spokojna. Automat po dodaniu gazu włącza biegi, co można rozpoznać jedynie po zmienionym odgłosie pracy silnika.
Maksymalna prędkość wynosi około 50 km/h. Możliwości silnka są większe, wystarczy oddławić silnik. W zbiorniku paliwa mieści się 6,5 litra benzyny bezołowiowej.
Wysocy kierowcy mają problemy z pokonywaniem zakrętów, gdyż skręcona maksymalnie kierownica "haczy" o kolana, jednak gdy usiądziemy głębiej na siodle, ten mankament ustępuje, jednak kosztem pasażera.
Trekker to pojazd dla osób, które szukają prostego w obsłudze i nieskomplikowanego środka lokomocji.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?