Defender Classic V8 od Works Bespoke. Od ilości opcji boli głowa

Mariusz Michalak
Defender Classic V8 od Works Bespoke jest dostępny w cenie od 190 000 funtów (około 969 000 zł)+ VAT za czteromiejscowy model 90 Station Wagon, 199 000 funtów (około 1 015 995 zł) + VAT za pięciomiejscowy model 110 Station Wagon oraz 204 000 funtów (około 1 041 379 zł)  + VAT za siedmiomiejscowy model 110 Station Wagon.
Defender Classic V8 od Works Bespoke jest dostępny w cenie od 190 000 funtów (około 969 000 zł)+ VAT za czteromiejscowy model 90 Station Wagon, 199 000 funtów (około 1 015 995 zł) + VAT za pięciomiejscowy model 110 Station Wagon oraz 204 000 funtów (około 1 041 379 zł) + VAT za siedmiomiejscowy model 110 Station Wagon. Materiały prasowe
Klienci mogą wybrać w pełni odrestaurowanego klasycznego Defendera V8, dostosowanego do ich indywidualnych potrzeb, z szerokim wyborem materiałów, kombinacji kolorów wnętrza i nadwozia, wykończeń, akcesoriów i ulepszeń. A jest w czy, wybierać!

Dostępny w wersjach nadwozia 90 i 110, Defender Classic V8 może zostać skonfigurowany za pomocą nowego cyfrowego konfiguratora Land Rover Classic, a także otrzymać dedykowane spersonalizowane wsparcie od zespołów specjalistów z Classic Works w Coventry w Wielkiej Brytanii i Essen w Niemczech. Każdy egzemplarz, starannie wyselekcjonowany przez ekspertów, bazuje na pozyskanych pojazdach pierwotnie produkowanych w latach 2012-2016. Są one całkowicie odrestaurowane i zmodernizowane.

W oparciu o sprawdzoną formułę mechaniczną, znaną z modeli Land Rover Classic Islay Edition i Trophy, Defender Classic V8 jest napędzany oryginalnym 5,0-litrowym silnikiem benzynowym V8 o mocy 405 KM. Silnik współpracuje z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów ZF.

Klienci mogą wybrać wymarzony kolor nadwozia, sięgając po odcienie z palet Heritage, Contemporary, Premium lub SV Metallic, albo zdecydować się na unikalną barwę dzięki usłudze dopasowania do próbki.

Personalizacja wykracza daleko poza kolory nadwozia, z możliwością dostosowania licznych detali zewnętrznych. Klienci mogą również wybierać między 16-calowymi felgami Wolf a 18-calowymi felgami Sawtooth, wykończonymi w kolorze czarnym lub Limestone. Dla tych, którzy planują wyprawy w trudny teren, oferowane są również stopnie boczne oraz akcesoria, takie jak bagażnik dachowy, klatka ekspedycyjna, drabina czy wyciągarka. Dodatkowo, na dachu Defender Classic V8 klienci mogą również zamontować zestaw reflektorów w klasycznym stylu lub pełną listwę świetlną LED.

Defender Classic V8 od Works Bespoke jest dostępny w cenie od 190 000 funtów (około 969 000 zł)+ VAT za czteromiejscowy model 90 Station Wagon, 199 000
Defender Classic V8 od Works Bespoke jest dostępny w cenie od 190 000 funtów (około 969 000 zł)+ VAT za czteromiejscowy model 90 Station Wagon, 199 000 funtów (około 1 015 995 zł) + VAT za pięciomiejscowy model 110 Station Wagon oraz 204 000 funtów (około 1 041 379 zł) + VAT za siedmiomiejscowy model 110 Station Wagon.
Materiały prasowe

W centralnej konsoli, wykończonej w błyszczącej czerni, znajduje się system multimedialny Land Rover Classic, który oferuje nowoczesne funkcje, takie jak nawigacja satelitarna, radio DAB oraz łączność Bluetooth, obsługiwane przez dotykowy ekran o przekątnej 3,5 cala z oryginalnym wyświetlaczem i okładziną.

Klienci mogą skonsultować się z ekspertami Land Rover Classic, w celu spersonalizowania pojazdu w jeszcze większym stopniu. Jeśli preferowane kolory wykraczają poza dostępne opcje, możliwa jest konsultacja z zespołem Land Rover Classic w celu stworzenia indywidualnego projektu.

ZOBACZ TAKŻE: Ubezpieczenia OC i AC. Te pojęcia powinni znać kierowcy

Defender Classic V8 od Works Bespoke jest dostępny w cenie od 190 000 funtów (około 969 000 zł)+ VAT za czteromiejscowy model 90 Station Wagon, 199 000 funtów (około 1 015 995 zł) + VAT za pięciomiejscowy model 110 Station Wagon oraz 204 000 funtów (około 1 041 379 zł) + VAT za siedmiomiejscowy model 110 Station Wagon.

Defender Classic V8 od Works Bespoke zadebiutuje na Goodwood Revival 2024, który odbędzie się w dniach 6-8 września.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty