Dbamy o wysoki poziom obsługi naszych klientów

Maciej Pobocha
Z Krzysztofem Piaseckim, Dyrektorem Zarządzającym Auto Plaza Bielany rozmawiamy o dostosowywaniu oferty do wymagań klientów

.

Firma Auto Plaza Bielany to nie tylko nowe samochody…

Krzysztof Piasecki:
Zgadza się. Sprzedajemy wszystkie modele marki Ford dostępne na rynku polskim, ale poza tym prowadzimy również sprzedaż aut używanych, serwis mechaniczny i sprzedaż części.

Dla firm jest specjalny program "Lokalny Serwis"?

Dbamy o wysoki poziom obsługi naszych klientów

Bez względu na posiadaną przez firmę liczbę samochodów jesteśmy w stanie zapewnić pełną ich obsługę. Dotyczy to np. napraw w nocy czy usługi, w ramach której nasz pracownik odbiera auto, które jest reperowane i odstawiane pod wskazany przez klienta adres. Dostosowujemy swoją ofertę pod kątem wymagań i potrzeb klienta.

Właścicielom aut mających więcej niż 3 lata polecacie "Serwis 3+"?

W jego ramach wybrane usługi serwisowe są łączone w pakiety, aby ich ceny mogły konkurować z ofertą warsztatów nieautoryzowanych przy jednoczesnym najwyższym poziomie usług i zastosowaniu całej wiedzy naprawczej Forda. Dodatkowo każdy klient otrzymuje bezpłatne oględziny na Recepcji Przejazdowej Serwisu. Na każdą usługę w ramach "Serwisu 3+" udzielamy dwuletniej gwarancji.

W serwisie zatrudniony jest mistrz specjalista?

Odpowiada on za tzw. naprawy trudne. Zdarza się, że zdiagnozowanie usterki sprawia problem. W takiej sytuacji sprawą zajmuje się mistrz i nie dość, że docieka, na czym polega problem, to jeszcze dobiera najbardziej optymalną technologię naprawy.

Prowadzicie program Auto Plaza Bielany dla kobiet…

Tak. Ten program jest pakietem usług i udogodnień jaki zapewniamy naszym klientkom przy zakupie samochodu nowego i późniejszej jego eksploatacji. Jeśli pani kupuje nowego Forda, odkupujemy od niej jej obecny samochód, którego wartość zaliczamy na poczet zapłaty za nowe auto. W ramach programu FordProtect przedłużamy gwarancję do 4 lat. Dzięki 4-letniemu programowi FordPomoc pani może liczyć m.in. na wymianę koła, dowiezienie paliwa, czy przewiezienie samochodu przez holownik do najbliższego autoryzowanego serwisu Forda. Każda klientka otrzymuje indywidualnego opiekuna serwisowego. To osoba, z którą pani może bezpośrednio kontaktować się w sprawach obsługi serwisowej i pomocy niezależnie od sytuacji. Przypominamy też o terminach przeglądów, zmianie opon z zimowych na letnie i na odwrót. Jeśli pani jest zainteresowana kupnem nowego Forda, nasz pracownik jest gotowy przyjechać wybranym modelem we wskazane miejsce, aby dokonać prezentacji.

Czy istnieje u Was możliwość odbycia jazdy próbnej?

Tak. Jazda próbna dotyczy w zasadzie wszystkich modeli. Do dyspozycji są Fusion, dwa Focusy, dwa Mondeo, S-Max, Galaxy, Ranger i Transit. Mamy też program "Poznaj Nowego Forda" skierowany do małych i średnich firm. Nasz pracownik jest gotów umówić się na spotkanie, przyjechać modelem, który klient wybierze i dokonać jego prezentacji połączonej z jazdą próbną, ofertą programu lokalny serwis i pełną ofertą finansowania zakupu. Poza tym każdy klient kupujący samochód może skorzystać z programu "Auto Plaza Premium". W jego ramach otrzymuje kartę, na której gromadzi punkty przyznawane za kupno akcesoriów i korzystanie z serwisu. Punkty te przekładają się później na rabaty w naszej firmie, np. w restauracjach czy salonach urody.

Czy w Auto Plaza Bielany można kupić samochód używany?

Tak. Mamy przy tym w ofercie dwa programy: "Używane Jak Nowe" i "Bezpieczny Wybór". W ramach programu "Używane Jak Nowe" oferujemy auta z kompletną dokumentacją, rzetelnie przygotowane od strony technicznej, zarówno jeśli chodzi o mechanikę, jak i naprawy blacharsko-lakiernicze. Klient jest informowany, jakie naprawy były w pojeździe przeprowadzane. Samochód ma ważne okresowe badanie techniczne, udokumentowaną historię przebiegu i półroczną gwarancję bez dodatkowych dopłat. Przygotowanie programu w ramach "Bezpieczny Wybór" nie obejmuje tylko napraw blacharsko-lakierniczych wpływających na estetykę.

Czy kupując nowy samochód w Auto Plaza Bielany można zostawić używany w rozliczeniu?

W ramach rozliczenia przyjmujemy samochody wszystkich marek, aby cała transakcja była jak najmniej kłopotliwa dla klienta. Proponujemy przy tym atrakcyjne ceny. Ponadto każdy, kto już posiada Forda, może liczyć na wysokie rabaty.

Jakie usługi oferujecie Państwo w ramach finansowania zakupu samochodu?

Do wyboru są różnorodne kredyty, leasingi, wynajem długoterminowy. Na miejscu można też załatwić wszelkie formalności związane z ubezpieczeniem auta. Współpracujemy przy tym z kilkoma bankami, firmami leasingowymi i ubezpieczeniowymi.

Czym wyróżniacie się spośród innych firm oferujących samochody?

Nasi klienci zwracają uwagę na jakość obsługi. Śmiem twierdzić, że pod tym względem mamy wyróżniający się standard. Jesteśmy firmą, która nie pracuje jak kombinat. Każdy klient jest dla nas ważny, każdą sprawę traktujemy indywidualnie. Staramy się tworzyć - na ile to możliwe - domową atmosferę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rząd planuje finansową pomoc dla PKP Intercity

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie