Japoński producent ciężarówek i autobusów Mitsubishi Fuso wezwał do naprawy sprzęgła 180 tys. pojazdów. Wady ukrywano od wielu lat. W marcu do naprawy mocowania kół wezwano 112 tys. pojazdów. Awarie podzespołów, które będą naprawiane, miałby być powodem wypadków. Zdaniem DaimlerChryslera, który ma 65 proc. akcji Fuso, ujawnienie wad może poderwać zaufanie klientów i pogorszyć sprzedaż.
Pozew o odszkodowanie może pogorszyć i tak napięte już stosunki DaimlerChryslera z Mitsubishi Motors. Pod koniec kwietnia niemiecki koncern stwierdził, że nie dokapitalizuje tego koncernu, którym zarządzał od końca 2000 r. jako największy akcjonariusz.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?