Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Rosyjski portal internetowy "zr.ru" opublikował nieoficjalne zdjęcia drugiej generacji Dacii Logan. Auto najprawdopodobniej będzie miało swoją premierę podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych w Paryżu.
Dacia kontynuuje działania mające na celu poszerzenie oferty swoich modeli. Po przedstawieniu Lodgy i Dokkera, rumuński producent zaprezentuje wkrótce także kolejną generację pojazdów segmentu B - Logana i Sandero.
Logan MCV jest samochodem przestronnym, dość dobrze wykonanym i tanim. Do tego może nim podróżować nawet siedem osób. Jedyny problem w tym, że to Dacia.
Francuska grupa Renault notuje ostatnio spadki sprzedaży, tymczasem jej najmłodsza spółka - Dacia – bije rekordy popularności. Czy sprzedaż tanich aut okaże się antidotum na ciągłe wahania na rynku?
Renault zachęcony sukcesem Dacii Logan (ponad 300 tys. nabywców w dwa lata) rozwija gamę modeli tej marki i wprowadza na rynek auto o nazwie MCV.
Dacia Logan z dieslem jest jednym z najtańszych aut napędzanych takim silnikiem. Nie dość, że duża, to jeszcze oszczędna. Tylko dlaczego taka tania?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —