Nowe odsłony Dacii Sandero i Logan zawitały nad Wisłę. Po premierze we wrześniu w Paryżu nowych odsłon Dacii Sandero, również w odmianie Stepway i Dacii Logan, przyszedł czas na polską premierę. Auta produkowane będą na płycie podłogowej CMF-B, które współdzielą z takimi modelami marki Renault jak Captur czy Clio. Sandero i Sandero Stepway produkowane będą w dwóch miejscach – w Rumuni w fabryce w Pitesti oraz w Maroku w Tangerze i Casablance. Fot. Dacia
Nowe odsłony Dacii Sandero i Logan zawitały nad Wisłę. Po premierze we wrześniu w Paryżu nowych odsłon Dacii Sandero, również w odmianie Stepway i Dacii Logan, przyszedł czas na polską premierę. Auta produkowane będą na płycie podłogowej CMF-B, które współdzielą z takimi modelami marki Renault jak Captur czy Clio. Sandero i Sandero Stepway produkowane będą w dwóch miejscach – w Rumuni w fabryce w Pitesti oraz w Maroku w Tangerze i Casablance.
Widać, że dla producenta ważniejszym produktem jest model Sandero niźli Logan, który swoją oficjalną premierę w salonach będzie miał dopiero wiosną tego roku.
Nowe odsłony Dacii Sandero i Logan zawitały nad Wisłę. Po premierze we wrześniu w Paryżu nowych odsłon Dacii Sandero, również w odmianie Stepway i Dacii Logan, przyszedł czas na polską premierę. Auta produkowane będą na płycie podłogowej CMF-B, które współdzielą z takimi modelami marki Renault jak Captur czy Clio. Sandero i Sandero Stepway produkowane będą w dwóch miejscach – w Rumuni w fabryce w Pitesti oraz w Maroku w Tangerze i Casablance. Fot. Dacia
Cóż, zatem nowego możemy doświadczyć w nowej, już trzeciej generacji Sandero? Zdecydowanie to, co się rzuci w oczy to zmieniony wygląd przodu auta oraz mocniej opadająca linia dachu. To, co zauważą tylko wytrawni obserwatorzy to bardziej pochylona przednia szyba, która de facto definiuje sposób poprowadzenia dachu. Nowe Sandero jest szersze i większe od poprzednika, ale niższe.