
Do tego czasu zakład będzie stopniowo wyposażany w urządzenia, których jakość została wcześniej sprawdzona w Japonii.
Zdaniem Masatake Enomoto, prezesa spółki Toyota Peugeot Citroen Automobile, jest to bardzo dobre rozwiązanie. Dzięki temu możliwe jest zgłoszenie dostawcom Toyoty każdej usterki zanim sprzęt zostanie przewieziony do zakładu w Europie. Koniec montażu urządzeń w czeskiej fabryce przewidziany jest na koniec lipca.
Zakład w Kolinie rozpocznie produkcję na początku przyszłego roku. Będzie w stanie wytwarzać 300 tys. aut. Aż 90 proc. komponentów będzie pochodziło od dostawców z krajów Europy Środkowej, np. skrzynie biegów dostarczą polskie zakłady Toyoty.

Aktywiści znaleźli sposób na pozbycie się samochodów w miastach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?