Co planuje Ford?

łm
fot. Ford
fot. Ford
Zdaniem Adama Kołodziejczyka, prezesa firmy Ford Polska, do końca 2006 r. firma powinna zakończyć proces budowania w pełni profesjonalnej sieci dilerskiej.

To przedsięwzięcie wymagać będzie inwestycji około 60 mln zł. "W większości będą to wydatki dilerów" - powiedział Adam Kołodziejczyk.

 

fot. Ford
fot. Ford

Firma Ford nie planuje zmian w sieci placówek działających w kraju, która obejmuje aktualnie 61 dilerów.
 
W tym roku Ford zamierza sprzedać w Polsce 30 tys. samochodów osobowych i dostawczych, a także utrzymać 9-proc. udział w rynku. Po czterech miesiącach br. firma jest na szóstej pozycji wśród najlepiej sprzedających się marek samochodów osobowych z wynikiem 12,4 tys. egzemplarzy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty