Co planuje Ford?

łm
fot. Ford
fot. Ford
Zdaniem Adama Kołodziejczyka, prezesa firmy Ford Polska, do końca 2006 r. firma powinna zakończyć proces budowania w pełni profesjonalnej sieci dilerskiej.

To przedsięwzięcie wymagać będzie inwestycji około 60 mln zł. "W większości będą to wydatki dilerów" - powiedział Adam Kołodziejczyk.

 

fot. Ford
fot. Ford

Firma Ford nie planuje zmian w sieci placówek działających w kraju, która obejmuje aktualnie 61 dilerów.
 
W tym roku Ford zamierza sprzedać w Polsce 30 tys. samochodów osobowych i dostawczych, a także utrzymać 9-proc. udział w rynku. Po czterech miesiącach br. firma jest na szóstej pozycji wśród najlepiej sprzedających się marek samochodów osobowych z wynikiem 12,4 tys. egzemplarzy.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie