Co planuje Ford?

łm
Udostępnij:
Zdaniem Adama Kołodziejczyka, prezesa firmy Ford Polska, do końca 2006 r. firma powinna zakończyć proces budowania w pełni profesjonalnej sieci dilerskiej.

To przedsięwzięcie wymagać będzie inwestycji około 60 mln zł. "W większości będą to wydatki dilerów" - powiedział Adam Kołodziejczyk.

 

fot. Ford
Firma Ford nie planuje zmian w sieci placówek działających w kraju, która obejmuje aktualnie 61 dilerów.
 
W tym roku Ford zamierza sprzedać w Polsce 30 tys. samochodów osobowych i dostawczych, a także utrzymać 9-proc. udział w rynku. Po czterech miesiącach br. firma jest na szóstej pozycji wśród najlepiej sprzedających się marek samochodów osobowych z wynikiem 12,4 tys. egzemplarzy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie