To przedsięwzięcie wymagać będzie inwestycji około 60 mln zł. "W większości będą to wydatki dilerów" - powiedział Adam Kołodziejczyk.
Firma Ford nie planuje zmian w sieci placówek działających w kraju, która obejmuje aktualnie 61 dilerów.
W tym roku Ford zamierza sprzedać w Polsce 30 tys. samochodów osobowych i dostawczych, a także utrzymać 9-proc. udział w rynku. Po czterech miesiącach br. firma jest na szóstej pozycji wśród najlepiej sprzedających się marek samochodów osobowych z wynikiem 12,4 tys. egzemplarzy.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?