Według Jerzego Piaseckiego, syndyka upadłej fabryki, przesunięcie terminu nastąpiło z przyczyn formalnych. Grunty i majątek fabryki Nysa Motor należy do spółki Daewoo-FSO na Żeraniu, ale prawo do dysponowania nimi do końca 2006 r. posiada syndyk Nysy Motor.
PFS rozważa wznowienie produkcji dostawczych Polonezów z francuskimi silnikami diesla. Zdaniem firmy w Polsce istnieje popyt na te pojazdy, pod warunkiem, że cena nie przekroczy 40 tys. złotych. W ciągu kilku miesięcy fabryka w Nysie jest w stanie wytwarzać do kilkuset aut miesięcznie.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?