Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Tym razem w naszym porównaniu spotkali się kuzyni w topowych wersjach wyposażenia i z mocnymi dieslami.
Samochody francuskie mają dobrą passę i dzielnie opierają się inwazji aut niemieckich czy azjatyckich.
Mimo konkurencji ze strony nowych rodzajów nadwozi – kombivanów i minivanów – tradycyjne kombi ma się całkiem dobrze.
Zachwycamy się wysokim poziomem rozwiązań technicznych w autach niemieckich. W ich cieniu pozostaje Citroen C5 - jedno z niewielu aut z aktywnym zawieszeniem.
Polska premiera następcy wysłużonej technicznie i stylistycznie Xantii odbył się pod koniec 2001 roku. W ofercie pojawił się dostępny w dwóch wersjach wyposażenia model o nazwie C5.
Patentami zastosowanymi w nowym citroenie można byłoby obdzielić kilka innych samochodów.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 206 ofert:
27 431 złZakres cen: 16 700 – 58 900 zł
Średnia cena na podstawie 30 ofert:
11 395 złZakres cen: 6 900 – 18 500 zł
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
7 350 złZakres cen: 5 999 – 8 700 zł