
Zaproponowane zmiany stylistyczne nie są rewolucyjne. Przedni zderzak ma teraz inne wloty powietrza oraz dostał chromowane obwódki świateł przeciwmgielnych.
Fot. Citroen
Zaproponowane zmiany stylistyczne nie są rewolucyjne. Przedni zderzak ma teraz inne wloty powietrza oraz dostał chromowane obwódki świateł przeciwmgielnych. Przestylizowano tylny zderzak, a w ofercie dostępne są nowe wzory obręczy kół i nowe lakiery nadwozia.
Poinformowano, że do oferty dołączy silnik benzynowy PureTech 130 S&S współpracujący z automatyczną skrzynią EAT6.
Wśród silników benzynowych znajdziemy trzycylindrowy silnik 1,2 PureTech o mocy 110 KM lub 130 KM i dwa warianty wysokoprężne (BlueHDI 120 KM lub 150 KM). Standardem jest sześciostopniowa skrzynia ręczna, ale opcjonalnie w zależności od konfiguracji można wybrać automatyczną, sześciostopniową skrzynię biegów.
W kabinie przewidziano więcej możliwości personalizacji. Do dyspozycji jest m.in. 12-calowy wyświetlacz HD. Zdecydować można się m.in. na adaptacyjny tempomat, wspomaganie parkowania oraz otwieranie pokrywy bagażnika za pomocą ruchu nogi.

NOWY ODCINEK OBWODNICY WSCHODNIEJ_
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?