
Auto miałoby otrzymać nazwę 100 i być najmniejszym samochodem w gamie amerykańskiego producenta. Głównym rynkiem sprzedaży miałyby być Stany Zjednoczone. W wywiadzie dla portalu "autoguide.com", szef Fiata Sergio Marchionne przyznał, że mit o słabej sprzedaży hatchbacków w USA został obalony. Co więcej, auta tego typu z powodzeniem znajdują klientów się także na innych kontynentach.
Chrysler 100 mógłby otrzymać 1.4-litrowy, benzynowy silnik Fiata z turbodoładowaniem, który spełnia restrykcyjne normy emisji spalin. Pozwoliłoby to na poszerzenie oferty Chryslera także w Europie.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?