Chrysler rośnie

( c)
Udostępnij:
Dzieje Chryslera są jak sinusoida – raz lepiej, raz gorzej. Teraz jest lepiej, a nawet bardzo dobrze.

Dzieje Chryslera są jak sinusoida - raz lepiej, raz gorzej. Teraz jest lepiej, a nawet bardzo dobrze.

 

W ciągu ostatnich dziesięciu lat Chrysler zanotował duży wzrost sprzedaży, zwiększył udział w amerykańskim rynku oraz poprawił wizerunek marki. W stosunku do roku 1993 sprzedaż samochodów marki Chrysler w roku 2004 zwiększyła się o 165 procent - z 221.990 do 588.891 sztuk i żadna inna amerykańska marka samochodowa nie zanotowała aż tak wielkiego tempa wzrostu w tym okresie.

 

“Chrysler jest niewątpliwie “na fali" - dzięki nowym produktom mamy więcej ruchu u dilerów, więcej zainteresowanych klientów i więcej sprzedaży" - mówi Jeff Bell, wiceprezes Chrysler Group - “Image marki i udział w rynku chcemy rozwijać w drodze elegancji produktu, błyskotliwych rozwiązań konstrukcyjnych oraz uznanej wartości dla klienta."

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie