Chrysler rośnie

( c)
Dzieje Chryslera są jak sinusoida – raz lepiej, raz gorzej. Teraz jest lepiej, a nawet bardzo dobrze.

Dzieje Chryslera są jak sinusoida - raz lepiej, raz gorzej. Teraz jest lepiej, a nawet bardzo dobrze.

 

Chrysler rośnie

W ciągu ostatnich dziesięciu lat Chrysler zanotował duży wzrost sprzedaży, zwiększył udział w amerykańskim rynku oraz poprawił wizerunek marki. W stosunku do roku 1993 sprzedaż samochodów marki Chrysler w roku 2004 zwiększyła się o 165 procent - z 221.990 do 588.891 sztuk i żadna inna amerykańska marka samochodowa nie zanotowała aż tak wielkiego tempa wzrostu w tym okresie.

 

“Chrysler jest niewątpliwie “na fali" - dzięki nowym produktom mamy więcej ruchu u dilerów, więcej zainteresowanych klientów i więcej sprzedaży" - mówi Jeff Bell, wiceprezes Chrysler Group - “Image marki i udział w rynku chcemy rozwijać w drodze elegancji produktu, błyskotliwych rozwiązań konstrukcyjnych oraz uznanej wartości dla klienta."

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie