Dzieje Chryslera są jak sinusoida - raz lepiej, raz gorzej. Teraz jest lepiej, a nawet bardzo dobrze.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat Chrysler zanotował duży wzrost sprzedaży, zwiększył udział w amerykańskim rynku oraz poprawił wizerunek marki. W stosunku do roku 1993 sprzedaż samochodów marki Chrysler w roku 2004 zwiększyła się o 165 procent - z 221.990 do 588.891 sztuk i żadna inna amerykańska marka samochodowa nie zanotowała aż tak wielkiego tempa wzrostu w tym okresie.
“Chrysler jest niewątpliwie “na fali" - dzięki nowym produktom mamy więcej ruchu u dilerów, więcej zainteresowanych klientów i więcej sprzedaży" - mówi Jeff Bell, wiceprezes Chrysler Group - “Image marki i udział w rynku chcemy rozwijać w drodze elegancji produktu, błyskotliwych rozwiązań konstrukcyjnych oraz uznanej wartości dla klienta."
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?