Li Shufu stojący na czele Zhejiang Geely Holding Group, aktualnego właściciela marki Volvo, wyraził swoją dezaprobatę dla stanowiska menedżerów firmy ze Skandynawii. Według Shufu, Volvo powinno zająć się konstruowaniem dużych samochodów przeznaczonych na rynek chiński, a także zmienić swój wizerunek na świecie. Chodzi o podjęcie rywalizacji z czołowymi producentami z Niemiec.
Tymczasem menedżerowie Volvo twierdzą, że samochody tej marki od zawsze były skierowane do nieco innych klientów niż BMW, czy Mercedes i różnica między Volvo, a czołowymi niemieckimi markami powinna zostać zachowana.
Li Shufu zapewnia, że będzie prowadził dialog w tej sprawie. Chiński biznesmen uznaje rangę europejskich menedżerów Volvo, doceniając fakt, że to oni doprowadzili firmę do miejsca, w którym się aktualnie znajduje. Jednak z drugiej strony Gelly Group jest właścicielem tej marki i być może to właśnie do niego będzie należeć ostatnie słowo.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?