Orlando wyróżnia się ciekawą sylwetką i siedmiomiejscowym nadwoziem. Siedzenia mają teatralny układ (fotele w drugim i trzecim rzędzie są umieszczone wyżej), do tego dochodzi duża przestrzeń ładunkowa i liczne schowki.
Do wyboru będą trzy wersje silnikowe: benzynowa i dwie wysokoprężne. Jednostka benzynowa, dostępna w momencie debiutu modelu, to silnik o pojemności 1,8 litra i mocy 141 KM. Silniki wysokoprężne (2.0 litra), z wtryskiem paliwa typu common rail, będą dostępne w dwóch zakresach mocy. Mocniejsza jednostka osiąga moc 163 KM, podstawowa 130 KM.
Chevrolet Orlando w polskich salonach pojawi się najpóźniej w marcu 2011 roku.
Wojciech Frelichowski
fot. GM
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?