Głównym celem producentów jest przygotowanie samochodu do ekstremalnej
jazdy torowej. W związku z tym Camaro otrzymał amortyzatory z technologią Magnetic Ride Control zapożyczone z modelu ZL1, 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Goodyear Eagle F1 Supercar, a także wyczynowe hamulce Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i czterotłoczkowymi z tyłu.
Elektryczne wspomaganie kierownicy dba o to, aby cała moc jednostki napędowej trafiała do tylnych kół, a nie po części do silnika wspomagania. W modelu koncepcyjnym zastosowano też krótko zestopniowaną ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która pozwala skrócić czasy przyspieszeń.
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Nadwozie Chevroleta Camaro 1LE pokryto czerwonym lakierem Victory Red i przyozdobiono czarnym wykończeniem maski silnika i tylnego spoilera. Wnętrze wykończono z kolei czarną tapicerką skórzaną obszytą kontrastującymi nićmi, natomiast deskę rozdzielczą i panele drzwiowe ozdobiono srebrnymi wstawkami.
Nie wiadomo, czy pakiet 1LE trafi do seryjnego modelu. Zważając jednak na bogatą, "torową" tradycję Chevroleta jest to bardzo prawdopodobne.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?