Chevrole Cruze 2016. Znamy dane techniczne [galeria]

(mm)
Chevrolet Cruze II / Fot. Chevrolet
Chevrolet Cruze II / Fot. Chevrolet
Chevrolet pokazał model Cruze drugiej generacji. Czym się wyróżnia i jaka jednostka odpowiada za jego napęd?
Chevrolet Cruze II / Fot. Chevrolet
Chevrolet Cruze II / Fot. Chevrolet

Pierwsza generacja auta została zaprezentowana w 2008 roku. Jego kolejne wcielenie powstało na nowej płycie podłogowej, co pozwoliło obniżyć masę konstrukcji.

Do dyspozycji kierowców jest m.in. 4,2-calowy wyświetlacz komputera pokładowego zamontowany pomiędzy głównymi wskaźnikami. Na konsoli centralnej umieszczono natomiast 7-calowy, lub opcjonalnie 8-calowy kolorowy wyświetlacz obsługujący systemy Android Auto i CarPlay.

Podstawowy motor to turbodoładowana jednostka 1.4 osiągająca 155 KM mocy i 240 Nm momentu obrotowego dostępnego w zakresie 2000-4000 obr./min. Standardowo współpracuje z ręczną skrzynią o sześciu przełożeniach, natomiast w opcji z automatem z taką samą liczbą przełożeń, wyposażonym w tryb ręczny.

Auto do sprzedaży w USA trafi na początku 2016 roku. Cruze drugiej generacji będzie konkurował m.in. z Toyotą Corollą oraz Fordem Focusem.

od 16 lat
Wideo

Inwestycje drogowe w Miliczu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty