
Sercem najnowszego samochodu Bugatti jest ośmiolitrowa jednostka W16, wykorzystana również w poprzedniku Chirona. Generuje ona 1500 KM przy 6700 obr./min, o 300 KM więcej niż najmocniejsza wersja Veyrona. Moment obrotowy jest równy 1600 Nm w zakresie 2000–6000 obr./min. Samochód wyposażony jest w cztery turbosprężarki i są one większe niż w Veyronie.
Fot. Bugatti
Urodził się w 1899 r. i zabrakło mu półtora miesiąca, aby dobił do osiemdziesiątki. Świetny wynik, jak na kogoś zawodowo narażającego życie. Słynął z niezwykle płynnego stylu jazdy. Był jedynym monakijczykiem, który wygrał w Monako! Stało się to w 1931 r. Po wycofaniu się z udziału w wyścigach zaangażował się w ich organizację. W uznaniu jego zasług książę Rainier ufundował mu pomnik, nazwano też jego imieniem fragment ulicznego toru.