Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Brabus 850 Biturbo Cabrio. Kabriolet nigdy nie był tak szybki

(mm)
Brabus 850 Biturbo CabrioZmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.Fot. Brabus
Brabus 850 Biturbo CabrioZmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.Fot. Brabus
Auto bazuje na Mercedesie-AMG S 63 4MATIC Cabriolet. Jaki silnik odpowiada za napęd najszynszego kabrioletu na świecie?

Tuner przygotował własną jednostkę napędową, która opiera się na 5,5-litrowym V8 od AMG. Standardowo motor dostarcza moc 585 KM i moment obrotowy 900 Nm. Po poprawkach udało się osiągnąć 850 KM przy 5400 obr./min. i 1450 Nm w zakresie 2500–4500 obr./min. Pojemność zwiększyła się z 5461 cm³ do 5912 cm³.

Zmieniono wał korbowy na taki, który generuje większy skok tłoka. Wymieniono standardowe turbosprężarki, a także zmodyfikowano układ wydalania spalin.

Filtr cząstek stałych. Wycinać czy nie?[/b]

Brabus 850 Biturbo Cabrio do 100 km/h przyspiesza w 3,5 s, natomiast do 200 km/h w 9,4 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 350 km/h.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty