- Karty zostały już rozdane - twierdzi Niemiec, zapominając, że Kubica wciąż musi walczyć o utrzymanie trzeciej pozycji.
Dla BWM liczy się już bardziej sezon 2009 i od dawna pracuje nad nowym bolidem.
- Testy systemu KERS [odzyskiwania energii - red.] są mocno zaawansowane. Kilka tygodni temu sprawdzaliśmy nasze rozwiązanie na prostej w Miramas - chwali się Theissen.
To system KERS jest dla BMW kluczowy, bo rozwiązania te mogłyby być przeniesione do samochodów osobowych. Zdaniem Polaka wprowadzenie go uderzy w cięższych kierowców, takich jak on, bo w sumie jego bolid będzie ważył więcej.
Theissen dodaje, że zgodnie z planem przebiegają także prace projektowe i zmiany w aerodynamice nowej maszyny.
Do rozegrania zostało jeszcze Grand Prix Brazylii, które zadecyduje o miejscu na podium w tym sezonie. Zespół ma przywieźć nowe elementy aerodynamiczne. Trwa jednak śledztwo, czy BMW nie podkręcił w Singapurze silnika Nicka Heidfelda.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?