
Zdecydowano się wymontować standardowy silnik, a pod maską umieszczono jednostkę V10 o pojemności 5,0 l, która znana jest m.in. z BMW M5 E60. Po zmianach będzie mogła generować 555 KM, a moc trafi na tylne koła za pośrednictwem siedmiobiegowej przekładni SMG.
Teraz samochód od 0 do 100 km/h przyspiesza w około 3,9 s, a rozpędzenie się do 200 km/h powinno wynieść poniżej 12 s. 300 km/h na liczniku zobaczymy natomiast po 36 s.
Tuner zdecydował się na nowy kolor nadwozia. Postanowił także zamontować zawieszenie od KW, nowe 19-calowe obręcze i tarcze hamulcowe pochodzące z BMW X6 M.
Koszt modyfikacji to 85 000 euro.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?