
W porównaniu z tylnonapędowym kabrioletem wersja 4x4 ma o 44 mm szersze tylne błotniki. W obu wersjach miękki dach po wciśnięciu guzika składa się w ciągu 20 sekund. Operacji tej można dokonywać kiedy auto stoi lub jedzie z prędkością

do 50 km/h. W razie wypadku głowy pasażerów chronione są przez wysuwający się automatycznie pałąk przeciwkapotażowy.
Samochód oferowany będzie w dwóch wariantach. 911 Carrera 4 Cabriolet wyposażany jest w silnik typu boxer o

pojemności 3,6 l rozwijający moc 325 KM. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,3 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 280 km/h.
911 Carrera 4S Cabriolet napędza jednostka 3,8 l/355 KM. Na osiągnięcie "setki" pojazd potrzebuje 4,9 sekundy i może jechać z prędkością 288 km/h.
W zależności od warunków na drodze na przednią oś przekazywanych jest za pomocą od 5 do 40 proc. momentu obrotowego.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?