
Daniel Duda, właściciel i pracownik Rekomendowanego Warsztatu STAG przygodę z driftingiem rozpoczął w 2012 r. Początkowo testował własne możliwości na opuszczonych placach, lotniskach itp. W miarę wzrostu własnych umiejętności Daniel rozpoczął zmagania w profesjonalnych zawodach driftingowych. W sezonie 2015 uzyskał tytuł wicemistrza Driftingowego Pucharu Bałtyku, otrzymując tym samym tzw. Dziką Kartę na wyższe rangą zawody Drift Open, Polish Drift Series oraz stałą licencję kierowcy.'
Sezon 2019 jest przełomowym w jego karierze. Rozbudowa i tuning BMW E-30 o mocy 460 kM pozwoliły na pełne wykorzystanie umiejętności zawodnika i miejsce na podium.
Samochód zawodnika został poddany nietypowej modyfikacji, jaką jest konwersja na autogaz. Auto ma niewiele wspólnego ze standardowym autem, jednak przy doborze elementów instalacji autogaz warsztat zdecydował się na wykorzystanie seryjnych komponentów, które trafiają do samochodów „cywilnych”. W BMW zainstalowano sterownik STAG QMax 300-8 Plus, dwa reduktory STAG R01 250 i aż 8 wtryskiwaczy o zwiększonej mocy STAG AC W031 BFC. W instalacji uwzględniono również zestaw STAG AFR, czyli kontroler szerokopasmowej sondy Lambda, który umożliwia określenie składu mieszanki paliwowo-powietrznej zasilającej silnik spalinowy.
Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście

Inwestycje drogowe w Miliczu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?