Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
W Audi Design Center w Ingolstadt zaprezentowano drugą generację A7 Sportback. Auto ma zjeżdżać będzie z taśmy produkcyjnej zakładów w Neckarsulm i na rynku pojawi się w I kwartale 2018 roku.
Najnowszy pojazd badawczy Audi A7 piloted driving concept zwany „Jack“, nie tylko nauczył się samodzielnie wykonywać różne manewry podczas jazdy po autostradzie, ale również uwzględniać przy tym innych uczestników ruchu drogowego.
Modele Audi klasy wyższej A6 i A7 Sportback, są teraz jeszcze bardziej ekskluzywne. Zarówno limuzyna jak i Avant zostały znacznie udoskonalone we wszystkich wersjach oraz zyskały nowe elementy wyposażenia. Dla Audi A6 allroad quattro przygotowano też bogaty pakiet wyposażeniowy.
Audi A7 Sportback weszło do sprzedaży pod koniec 2010 roku, aby po czterech latach zostać poddane niewielkiemu liftingowi. Auto należy do segmentu luksusowych limuzyn w lekko usportowionym stylu coupe. Nadwozie A7 jest pomostem pomiędzy modelem A6 z klasy wyższej a prestiżowym Audi A8.
Audi A7 Sportback zadebiutowało pod koniec 2010 roku, a pod koniec ubiegłego roku przeszło niewielki facelifting. A7 jest luksusową limuzyną w stylu coupe i stanowi pomost pomiędzy modelem A6 z klasy wyższej a prestiżowym A8.
Od 0 do 100 km/h w 7,9 sekundy i maksymalna prędkość rzędu 180 km/h. Na jednym baku przejeżdża ponad 500 km, a z rury wydechowej wydobywa się tylko kilka kropli wody. To Audi A7 Sportback h-tron quattro.