Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi SQ7. Najmocniejszy SUV z silnikiem Diesla

(mm) TVN Turbo/x-news
Audi SQ7Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.Fot. TVN Turbo / x-news
Audi SQ7Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.Fot. TVN Turbo / x-news
Ma sportowy charakter pomimo wysokoprężnego silnika. Audi SQ7 od podstawowej wersji różni się przednim grillem, aluminiowymi lusterkami, niżej osadzonym przednim zderzakiem, tylnym spojlerem oraz czterema końcówkami układu wydechowego.
Audi SQ7Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w
Audi SQ7

Sportową wersję napędza wysokoprężny silnik 4.0 V8 z dwiema turbosprężarkami oraz elektrycznym kompresorem. Zapewnia on osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Fot. TVN Turbo / x-news

Pod maską znalazł się ośmiocylindrowy silnik 4.0 TDI, który dostarcza 435 KM mocy oraz 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego od 1000 obr./min do 3250 obr./min. Jednostka posiada dwie turbosprężarki oraz elektryczny kompresor. Motor zapewnia osiągnięcie „setki” w zaledwie 4,9 sekundy.

Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h, jednak za dodatkową opłatą limit ten można przesunąć nawet o 30 km/h.

Nowym na rynku rozwiązaniem wśród samochodów tego typu jest elektromechaniczna, aktywna stabilizacja wychylania się pojazdu w zakrętach. Kompaktowy silnik elektryczny z trójstopniową przekładnią planetarną rozdziela tu dwie połowy stabilizatora. Podczas jazdy po nierównej nawierzchni, dwie połowy są od siebie oddzielone, co wpływa na znaczny wzrost komfortu jazdy.

Na życzenie Audi wyposaża SQ7 TDI w pakiet „Dynamiczna jazda”, w którego skład wchodzą sportowy mechanizm różnicowy, aktywna elektromechaniczna stabilizacja przechyłu pojazdu oraz napęd na cztery koła.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty