Audi RS6 firmy Quattro GmbH

(ms)
Jego niespotykana moc, pernamentny napęd na cztery koła quattro, bardzo wydajny układ hamulcowy i innowacyjne podwozie DRC wyznaczają nowe wzorce.

Audi RS6 to samochód jedyny w swoim rodzaju.

Audi RS6 firmy Quattro GmbH

Silnik V8 o pojemności 4.2 litra osiąga w Audi RS6 moc maksymalną 331 kW (450 KM) przy obrotach od 5700 do 6400 /min. Niespotykane jest jednak to, że maksymalny moment obrotowy o wartości 560 Nm jest dostępny w nie zwykle szerokim zakresie obrotów: od 1950 aż do 5600 /min. Jednostka napędowa Audi RS6 dysponuje aluminiowym kadłubem, techniką pięciozaworową z trzema zaworami wlotowymi i dwoma wylotowymi. Sprawność dwóch turbosprężarek została podwyższona dzięki chłodzeniu powietrza doładowującego.

Układ hamulcowy Audi RS6 został skonstruowany zupełnie na nowo - dostosowany do wysokich osiągów jednostki napędowej. Zarówno koła osi przedniej, jak i tylnej posiadają tarcze hamulcowe wykonane w technologii łączenia pochodzącej ze sportu motorowego.

Audi RS6 firmy Quattro GmbH

Aluminiowa piasta tarczy hamulcowej redukuje ciężar, co z kolei pozwala zmniejszyć masy niereserowane. Połączenie z wentylowanym od wewnątrz żeliwnym pierścieniem ciernym zapewnia czternaście promieniowych kołków stalowych. Tego typu konstrukcja umożliwia różną rozszerzalność cieplną elementów składowych tarczy bez ich niepożądanej deformacji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

NOWY ODCINEK OBWODNICY WSCHODNIEJ_

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty