
Na początek wyjaśnienie: o niskiej cenie w przypadku A6 Allroad można zapomnieć. W najtańszej wersji z silnikiem diesla i skrzynią tiptronic za auto przyjdzie zapłacić ponad 230 tys. zł. "Niewiele" w przypadku zużycia paliwa jest też wartością umowną związaną z pojemnością jednostki napędowej i osiągami auta. Pozostałe założenia testowany przez nas egzemplarz z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 3,0 l

praktycznie spełnił.
Cechy charakterystyczne
Audi A6 Allroad to następca oferowanego do niedawna Audi Allroad. Różnica w nazwie (dodanie A6) nie jest przypadkowa. W porównaniu z poprzednikiem pojazd został...odterenowiony! Producent postanowił uniknąć ewentualnej rywalizacji tego modelu z wprowadzonym niedawno do sprzedaży SUV-em Q7. A6 Allroad zostało wyraźnie spozycjonowane jako luksusowe kombi o podwyższonych zdolnościach terenowych. Jego

odterenowienie odbyło się poprzez zmniejszenie kątów zejścia i natarcia oraz maksymalnego prześwitu. Zrezygnowano także z oferowanego w opcji reduktora.