Samochód zyskał poprawioną karoserię. Klatka bezpieczeństwa ma certyfikat FIA, a opcjonalnie może być chromowo-molibdenowa, co spowoduje, że masa pojazdu spadnie o 45 kg,
ATS Sport ma 15-calowe felgi z oponami Avon oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu marki Quaife. Zamontowano również układ wydechowy ze stali nierdzewnej. hamulce Tarox z 6-tłoczkowymi zaciskami i amortyzatory Öhlins. Za dodatkową opłatą możemy zamówić m.in. nadwozie z włókna węglowego, łopatki do zmiany biegów oraz światła ksenonowe.
Pod maską standardowo znajduje się jednostka o pojemności 1,3 l, która rozwija moc 188 KM przy 11 000 obr./min. Do wyboru jest również 330-konny silnik 1,4 l oraz motor 1,6 l dostarczający 258 KM. Osiągi zależne są od silnika, ale można liczyć na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,5 s i prędkość maksymalną 250 km/h.
Cena pojazdu bez jednostki napędowej to 33 000 euro. Za auto gotowe do jazdy trzeba zapłacić od 48 850 euro.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?