Pojazd przyjął nową stylistykę marki o nazwie Keen Look. W jego przedniej części pojawiło się więcej chromowanych elementów i zamontowano m.in. nowy grill. Zdecydowano się także na nowe LED-owe światła do jazdy dziennej, inne tylne reflektory i 16-calowe aluminiowe felgi.
Wnętrze wzbogaciło się o nowsze materiały. Dominuje czarna lub czarno-brązowa kolorystyka, a kontrastują z nią srebrne przeszycia. Do dyspozycji kierowców jest m.in. 6,1 calowy ekran dotykowy oraz system Toytoa Touch 2 z USB i łączność Bluetooth.
Odświeżona Toyota Verso S w europejskich salonach sprzedaży pojawi się latem tego roku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?