Toyota CH-R. Która wersja jest najpopularniejsza? Będziesz zaskoczony

Mariusz Michalak
Toyota V_HR GR Sport Salony Toyoty zebrały od początku roku 3 990 zamówień na Toyotę C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37% egzemplarzy jest skonfigurowanych w wersji GR SPORT. Jest to wzrost rok do roku o 9 punktów procentowych. Drugą najpopularniejszą odmianą jest odświeżona w tym roku wersja Style, występująca w 28% zamówionych samochodów.Fot. Toyota
Toyota V_HR GR Sport Salony Toyoty zebrały od początku roku 3 990 zamówień na Toyotę C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37% egzemplarzy jest skonfigurowanych w wersji GR SPORT. Jest to wzrost rok do roku o 9 punktów procentowych. Drugą najpopularniejszą odmianą jest odświeżona w tym roku wersja Style, występująca w 28% zamówionych samochodów.Fot. Toyota
Toyota C-HR, konsekwentnie utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych samochodów na naszym rynku.

Nawiązująca do sportowych osiągnięć TOYOTA GAZOO Racing najwyższa wersja wyposażenia GR SPORT jest w tym roku najpopularniejszą konfiguracją  crossovera Toyota C-HR. Linia GR SPORT, wzbogacająca ofertę modeli Yaris, Corolla, Toyota C-HR i Hilux, jest inspirowana sportowymi modelami GR opracowanymi przez TOYOTA GAZOO Racing, czyli motorsportowy dział Toyoty.

Toyota V_HR GR Sport Salony Toyoty zebrały od początku roku 3 990 zamówień na Toyotę C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37% egzemplarzy jest skonfigurowanych
Toyota V_HR GR Sport

Salony Toyoty zebrały od początku roku 3 990 zamówień na Toyotę C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37% egzemplarzy jest skonfigurowanych w wersji GR SPORT. Jest to wzrost rok do roku o 9 punktów procentowych. Drugą najpopularniejszą odmianą jest odświeżona w tym roku wersja Style, występująca w 28% zamówionych samochodów.

Fot. Toyota

Salony Toyoty zebrały od początku roku 3 990 zamówień na Toyotę C-HR. Z tej liczby najwięcej, bo 37% egzemplarzy jest skonfigurowanych w wersji GR SPORT. Jest to wzrost rok do roku o 9 punktów procentowych. Drugą najpopularniejszą odmianą jest odświeżona w tym roku wersja Style, występująca w 28% zamówionych samochodów.

Toyota C-HR GR SPORT wyróżnia się specjalnie zaprojektowanym przednim pasem, z przyciemnionym wnętrzem kloszy lamp, grillem w kolorze ciemnego chromu oraz nowym, sportowym przednim spojlerem. We wnętrzu deska rozdzielcza została wykończona listwą dekoracyjną w kolorze Platinium Pearl, a na skórzanej tapicerce Black Alcantara zastosowano przeszycia czerwoną i szarą nicią, które nawiązują do kolorystyki TOYOTA GAZOO Racing.

Za emblematem GR SPORT na klapie bagażnika kryją się nie tylko zmiany stylistyczne. Toyota C-HR GR SPORT otrzymała przeprojektowane zawieszenie i układ kierowniczy. Auto ma także unikalne 19-calowe felgi aluminiowe GR SPORT z oponami Continental Premium Contact 6 (225/45).

Toyota C-HR ze 184-konnym napędem hybrydowym 2.0 rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,2 s, a jego średnie zużycie paliwa wynosi od 5,3 l/100 km. Podstawowy napęd hybrydowy 1.8 ma moc 122 KM i zużywa od 4,8 l/100 km. Obie odmiany napędowe mają w standardzie automatyczną przekładnię. Toyota C-HR jest dostępna w 4 wersjach wyposażenia i 19 wariantach kolorystycznych nadwozia, w tym 9 dwukolorowych kompozycjach nadwozia, które można dodatkowo urozmaicić kolorowymi nakładkami na lusterka, dolną część drzwi i obramowanie świateł przeciwmgielnych, dostępnymi dla wszystkich wersji.

Ceny Toyoty C-HR w wersji GR Sport 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT, zaczynają się od 156 900 zł.

Zobacz także: Mercedes EQA - prezentacja modelu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty