Nissan 370Z. Jakie zmiany na rok 2018?

(ip)
Nissan 370ZMoc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach.Fot. Nissan
Nissan 370ZMoc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach.Fot. Nissan
Klasyczne japońskie coupe z napędem na tylną oś zyskało odświeżony wygląd. Nissan 370Z z roku modelowego 2018 jest już dostępny w sprzedaży w całej Europie.

Klasyczna stylistyka coupe zyskała nowoczesne wykończenie. Modyfikacje obejmują między innymi czarne klamki i czarny pas tylnego zderzaka. Mocno przyciemniane reflektory i tylne światła zespolone — wcześniej dostępne tylko w wersji NISMO — teraz należą do wyposażenia standardowego. Każdy egzemplarz z roku modelowego 2018 ma nowe, 19‑calowe felgi ze stopów metali lekkich (oprócz wersji NISMO). Wprowadzono także nowy, przyciągający wzrok czerwony metalizowany lakier.

Nissan nawiązał współpracę z marką wyposażenia pojazdów sportowych Exedy, która zaowocowała zaprojektowaniem nowego wyczynowego sprzęgła do 370Z na rok 2018 w wersji z manualną skrzynią biegów. Perfekcyjna redukcja biegu wymaga mniejszej siły nacisku na pedał.  System multimedialny NissanConnect Premium z siedmiocalowym ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i kamerą cofania jest oferowany jako opcja.

[/b]

Moc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach. 370Z roadster i 370Z NISMO pozostają w sprzedaży bez zmian wprowadzonych na rok modelowy 2018. 370Z nadal jest jedynym samochodem w swoim segmencie, w którym dostępny jest układ Syncro Rev Control — pierwszy na świecie system synchronizujący obroty silnika podczas zmiany biegu na wyższy lub niższy w przekładni manualnej.

Historia sukcesu Nissanów serii Z rozpoczęła się w 1969 roku — ponad 50 lat temu — od wprowadzenia na rynek modelu Fairlady Z / Datsun 240Z. Każdy model — od pierwszej „zetki”, poprzez 280ZX i 300ZX, aż po nowe wcielenie 350Z i dzisiejszego 370Z — można rozpoznać po charakterystycznej długiej masce silnika i krótkim tylnym zwisie. Dominującymi elementami w klasycznym wnętrzu samochodu są jak zawsze prosta, trójramienna kierownica i zestaw wskaźników z trzema okrągłymi zegarami.

Zobacz także: Renault Megane Grandtour w naszym teście Jak

Jak sprawdza się Hyundai i30?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Parada Motocyklistów w Łodzi

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty