Lexus RC 350 F Sport. Tuning na żywo

(ip)
Lexus RC 350 F SportSpecjalizująca się w tuningu Lexusa kalifornijska firma VIP Auto Salon przeprowadziła w mediach społecznościowych spektakularną akcję. W ciągu niecałych 10 godzin użytkownicy Facebooka mogli śledzić na żywo proces tuningu sportowego Lexusa RC 350 F Sport, mając przy tym wpływ na stosowane modyfikacje poprzez głosowanie.Fot. Lexus
Lexus RC 350 F SportSpecjalizująca się w tuningu Lexusa kalifornijska firma VIP Auto Salon przeprowadziła w mediach społecznościowych spektakularną akcję. W ciągu niecałych 10 godzin użytkownicy Facebooka mogli śledzić na żywo proces tuningu sportowego Lexusa RC 350 F Sport, mając przy tym wpływ na stosowane modyfikacje poprzez głosowanie.Fot. Lexus
Specjalizująca się w tuningu Lexusa kalifornijska firma VIP Auto Salon przeprowadziła w mediach społecznościowych spektakularną akcję. W ciągu niecałych 10 godzin użytkownicy Facebooka mogli śledzić na żywo proces tuningu sportowego Lexusa RC 350 F Sport, mając przy tym wpływ na stosowane modyfikacje poprzez głosowanie.

23 marca o godzinie ósmej rano czerwony Lexus RC 350 F Sport wjechał na podnośnik. Pierwszą czynnością było zdjęcie kół, następnie zdemontowano zawieszenie, by po wykonaniu niezbędnych pomiarów zainstalować wybrane przez widzów kolumny zawieszenia o regulowanej wysokości i charakterystyce. Fabryczny wydech zastąpiono sportowym wydechem A’Pexi, który oprócz oryginalnego wyglądu pozwala uzyskać nieco większą moc i zwracający uwagę dźwięk. Auto zyskało też specjalny sportowy dolot Injen, nowe, 20-calowe, aluminiowe felgi Vossen z niskoprofilowymi oponami Nitto oraz kubełkowe fotele Sparco.

 Jednak najbardziej czasochłonną i spektakularną operacją była zmiana koloru nadwozia. Zamiast na nowo lakierować nadwozie, oklejono je wytrzymałą i elastyczną folią Oracal w wybranym przez widzów fluorescencyjno-żółtym kolorze. Wymagało to delikatnego zdjęcia wszystkich emblematów oraz demontażu wielu elementów, takich jak lusterka, klamki, lampy oraz najtrudniejszy do oklejenia przedni zderzak. Następnie powierzchnię nadwozia bardzo starannie umyto i wytarto. Odpowiednio przycięte arkusze folii naciągało kilka osób, podczas gdy inni pracownicy ogrzewali je palnikami, by zapewnić jej niezbędną elastyczność. Mimo pewnych problemów, udało się uzyskać idealnie gładką powierzchnię, dla niewprawnego oka nie do odróżnienia od lakieru.

 Wszystkie modyfikacje udało się zakończyć na pół godziny przed wyznaczonym czasem.

Zobacz też: Polonez, czyli ostatni seryjnie produkowany polski samochód Źródło: TVN Turbo/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty