Zespół projektantów Jeepa zatrzymał legendarny siedmioszczelinowy grill, znany z Wranglera, poszerzając jednakże odstęp między szczelinami w celu dodatkowego wlotu powietrza, aby wspomóc zwiększone możliwości holowania. Górna część kratki w kształcie trapezu jest delikatnie cofnięta, aby poprawić aerodynamikę.
Wersje wyposażenia Gladiator Overland i Rubicon oferują LED-owe reflektory i światła przeciwmgielne. Z tyłu, tradycyjne kwadratowe światła są wykonane w technologii LED i podkreślają szeroką klapę pokrywy tylnej, Tylna klapa jest amortyzowana i blokowana w trzech pozycjach, a ładunek jest zabezpieczony dzięki elektrycznemu zamkowi tylnej klapy.
Wszechstronność zapewniają m.in. system oświetlenia under-rail, opcjonalne zewnętrzne źródło zasilania (230V) i solidne, wbudowane mocowania.
Paka ma długość 152 cm, a pod względem technicznym Gladiator jest bardzo podobny do Jeepa Wranglera. Zdolności terenowe zapewniają systemy Command-Trac i Rock-Trac, osie Dana trzeciej generacji, elektroniczna blokada przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowemu o ograniczonym poślizgu Trac-Lok, elektronicznie rozłączany przedni stabilizator poprzeczny oraz 33" opony terenowe.
Nowy 3-litrowy silnik EcoDiesel V6 będzie jedyną opcją silnikową oferowaną w Europie. Będzie rozwijał moc 260 KM oraz moment obrotowy równy 600 Nm.
Konsola centralna posiada ekran dotykowy o przekątnej 7" lub 8,4" z systemem Uconnect czwartej generacji. Zestaw wskaźników wyposażony jest w 3,5" lub 7" wyświetlacz LED (TFT).
Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?