Fiat i Chrysler przyjmują nowe logo

(ip)
Fot: Fiat
Fot: Fiat
Po okresie współistnienia dwóch logo marek umieszczonych obok siebie Fiat i Chrysler podjęły decyzję o stworzeniu nowego, wspólnego logotypu.

Projekt logotypu stworzony przez RobilantAssociati wychodzi od określenia odrębnej koncepcji strategicznej, w oparciu o którą

Fot: Fiat
Fot: Fiat

tworzona jest nazwa, logo, „housestyle" i cała identyfikacja firmy, która charakteryzuje się siłą ekspresji i oddziaływania na wyobraźnię swoimi kształtami.

Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju.

Użycie skrótu pomaga rozluźnić związki z przeszłością bez odcinania się od korzeni, a jednocześnie odzwierciedla globalny zasięg działalności grupy. Łatwa do zrozumienia, wymówienia i zapamiętania nazwa ta pasuje do nowoczesnego, międzynarodowego rynku.

Fiat i Chrysler rozpocznie stosowanie nowego logo najszybciej, jak to będzie możliwe i z pewnością przed zakończeniem procesu reorganizacji nowej Firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty