Pojazd z przodu zyskał splitter, a po bokach zdecydowano się zamontować nakładki na progi. Z tyłu zmieniony został natomiast dyfuzor i klapa bagażnika.
Standardowo za napęd Ferrari FF odpowiada 12-cylindrowy silnik o objętości skokowej 6,3 l. Jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa generuje 660 KM przy 8000 obr./min i 683 Nm przy 6000 obr./min. Poprzez zastosowanie bardziej sportowego układy wydechowego udało się zyskać dodatkowe 30 KM mocy, a moment obrotowy pozostał bez zmian.
Modyfikacje nie wpłynęły na osiągi auta. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,70 s, a maksymalnie możemy się nim rozpędzić do 335 km/h.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?