Karoserię pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami. Są jak najbardziej na miejscu.
Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Przy okazji usunięto fabryczny ogranicznik prędkości, co otworzyło drogę do rozpędzania Audi RS6 do 330 km/h. Montując sportowy układ wydechowy można zyskać kolejne 15 KM.
Gwintowane zawieszenie pozwoliło na zmniejszenie prześwitu, jak również zapewniło lepsze prowadzenie na zakrętach. Na optymalną trakcję pracują też opony ContiSportContact SP w rozmiarze 295/30 R21.
Za dopasowane do nich felgi, jak również wspomniane zawieszenie gwintowane, chip tuning, sportowy wydech i foliowanie nadwozia trzeba zapłacić 15 tysięcy euro. Kwota stanowi ułamek ceny Audi RS6, jednak istotnie zmienia jego wygląd i osiągi.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?