Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi RS6. Ekstrawagancki sportowiec

(łs)
Audi RS6 / Fot. Jordi MirandaKaroserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.
Audi RS6 / Fot. Jordi MirandaKaroserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.
Muskularne Audi RS6 nie niknie w tłumie innych pojazdów. Szczególnie egzemplarz poprawiony prze firmę Schmidt Revolution.
Audi RS6 / Fot. Jordi MirandaKaroserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia
Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.

Karoserię pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami. Są jak najbardziej na miejscu.

Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem. Przy okazji usunięto fabryczny ogranicznik prędkości, co otworzyło drogę do rozpędzania Audi RS6 do 330 km/h. Montując sportowy układ wydechowy można zyskać kolejne 15 KM.

Audi RS6 / Fot. Jordi MirandaKaroserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia
Audi RS6 / Fot. Jordi Miranda

Karoserię Audi RS6 pokryto folią układającą się w motyw kamuflażu. Czerwone wstawki w przednim i tylnym zderzaku budzą skojarzenia z wojskowymi myśliwcami.

Są jak najbardziej na miejscu. Silnik 4.0 V8, który w fabrycznym wydaniu rozwiał 560 KM udało się podrasować do 680 KM. Wystarczyło jedynie przestroić komputer sterujący motorem.

Gwintowane zawieszenie pozwoliło na zmniejszenie prześwitu, jak również zapewniło lepsze prowadzenie na zakrętach. Na optymalną trakcję pracują też opony ContiSportContact SP w rozmiarze 295/30 R21.

Za dopasowane do nich felgi, jak również wspomniane zawieszenie gwintowane, chip tuning, sportowy wydech i foliowanie nadwozia trzeba zapłacić 15 tysięcy euro. Kwota stanowi ułamek ceny Audi RS6, jednak istotnie zmienia jego wygląd i osiągi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty