Alfa Romeo 156 i Sportwagon

(JS)
Po pięciu latach sukcesów w 80 krajach świata i sprzedaży ponad 540 tysięcy egzemplarzy - alfa 156 i sportwagon, po face liftingu, trafiły już do polskich salonów.

Jest to dzisiaj najbardziej obecny w sieci handlowej na świecie model Fiata Auto.Pamięć wraca do dnia 9 października1997, kiedy to w Lizbonie, została przedstawiona międzynarodowej prasie alfa 156. Na wyniki nie trzeba było długo czekać. Doceniona przez ludzi z branży, którzy wybierają ją "Samochodem roku 1998" (wyróżnienie, po którym nadejdzie 35 dalszych).
Dzisiaj oczekuje się od nowej alfa 156 i sportwagon potwierdzenia żywotności modelu, dwa samochody spod ręki słynnego stylisty Giorgetto Giugiaro, które zachowały zasadniczy charakter, cechujący się wspaniałą osobowością i doskonałą dynamiką. To właśnie ta "żywotność" jest sekretem, który umożliwia przekształcenie pozytywnej oceny na trwały sukces.


Alfa Romeo 156 i Sportwagon

Nowa alfa 156 kosztuje
minimum 75.000 złotych.
Fot. FIAT

Nowe alfa 156 i alfa sportwagon wyrażają całą siłą twórczą żywotność marki. Jest to szczególny sposób pojmowania samochodu, odległy od prostego określenia go jako "użyteczny środek transportu".
Wystarczy szybkie spojrzenie na samochód aby zdać sobie z tego sprawę.
Na nowo opracowane, spod ołówka Giorgetto Giugiaro, nowe alfa 156 i sportwagon łączą w sobie idealnie sportowy styl i elegancję, osiągi oraz wyważenie form. To jest właśnie to, co wyróżnia markę. Oto więc nowa część przednia ze znacząco zmienioną kratką wlotu powietrza, o większych wymiarach, wzbogacona reflektorami o nowym kształcie. Szerokość dolnej części zderzaków została zmniejszona w stosunku do wcześniejszej wersji. Wynikiem tego jest przód samochodu wyrażający jednocześnie sportowy charakter i klasę.
Natomiast w tylnej części zespół Italdesignu uprzywilejował elegancję. Lekkich interwencji dokonano na światłach tylnych, podkreślonych w ich dolnej części przez dwa lekkie "wąsy", a w części górnej poprzez motyw, który otacza logo marki i uwydatnia pojemność bagażnika.
Deska rozdzielcza została całkowicie zmieniona i stała się jeszcze piękniejsza poprzez trzy różne skojarzenia dwóch barw.
Inną nowość dostrzegmy pośrodku deski rozdzielczej. W górze rzuca się w oczy wielofunkcyjny wyświetlacz o innowacyjnym i nowoczesnym kształcie, poniżej zaś znajduje się wbudowane radio oraz elementy sterowania klimatyzatorem ręcznym jednostrefowym lub automatycznym dwustrefowym, zależnie od wyposażenia.
Dwa nowe modele prezentują po raz pierwszy na świecie mocny silnik 2.4 JTD 5 cylindrów Multijet 20v o mocy 129 Kw (175 KM). Jest to drugi silnik należący do rodziny "Common Rail", z technologią Multijet i wielozaworowy. Ponadto, jednostka napędowa 2.0 JTS jest dostępna ze skrzynią biegów Selespeed, która umożliwia klientom sportową jazdę. Jest ona wygodna i pewna w każdej sytuacji.
Ofertę silnikową nowych alfa 156 i sportwagon uzupełniają znany turbodiesel 1.9 JTD o mocy 85 kW (115 KM) oraz niezawodne 1.6 T. Spark o mocy 88 kW (120 KM), 1.8 T. Spark o mocy 103 kW (140 KM) oraz 2.5 V6 24v o mocy 141 kW (192 KM) na benzynę (z ręczną skrzynią biegów oraz automatyczną Q-System).
Poza osiągami, alfa romeo znaczy także komfort prowadzenia i podróżowania, bezpieczeństwo najlepsze wśród innych i ekskluzywne wyposażenie. W obszarze bezpieczeństwa biernego, nowe alfa 156 i alfa sportwagon proponują - seryjnie we wszystkich wersjach - window bag, które w przypadku uderzenia bocznego, opadają wzdłuż okien drzwi, chroniąc głowy pasażerów, tak jadących z przodu jak i z tyłu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty