900-konne Ferrari 488 GTB. Robi wrażenie!

łs
Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.Fot. Jordi Miranda
Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.Fot. Jordi Miranda
Supersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić.

Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.

Ferrari 488 GTBSupersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda,
Ferrari 488 GTB

Supersamochody ze stajni Ferrari są rzadkim widokiem na drogach. Jeszcze trudniej o spotkanie ze zmodyfikowanym egzemplarzem. Szkoda, bo jest na czym oko zawiesić. Niemiecka firma VOS Performance postanowiła sprawdzić swoje możliwości podczas kompleksowego tuningu Ferrari. Na warsztat trafił model 488 GTB z 670-konnym 3.9 V8.

Fot. Jordi Miranda

Kompletny, tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, sportowe katalizatory z metalowymi wkładami, poprawiony układ dolotowy oraz przestrojona elektronika sterująca jednostką napędową zapewniły imponujące 900 KM i 910 Nm! VOS Performance jest też w stanie pokręcić silnik do 830 KM i 860 Nm lub 750 Nm i 810 Nm.

Przy takich parametrach konieczne było udoskonalenie układu jezdnego. Lepszą trakcję zapewniły twardsze sprężyny z katalogu H&R oraz 21-calowe felgi Loma z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarach 225/35 (przód) oraz 325/25 (tył).

Tuner przygotował także kilka dodatków stylistycznych - spojlery, dyfuzor, obudowy lusterek czy nakładki na wloty powietrza do silnika. Wszystkie akcesoria wykonano z włókna węglowego. VOS Performance zapewnia, że dodatki mają nie tylko funkcję estetyczną. Ich precyzyjnie zaprojektowany kształt powinien usprawnić przepływ strug powietrza wzdłuż nadwozia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty