Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2020. Co zmienia lifting?

Paweł Piątek
Alfa Romeo Giulia QuadrifoglioBez zmian pozostała jednostka napędowa. Giulia Quadrifoglio jest napędzana całkowicie aluminiowym, podwójnie turbodoładowanym silnikiem benzynowym V6 o pojemności 2,9 litra, który rozwija 503 KM i ma moment obrotowy wynoszący 600 Nm. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów.Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia QuadrifoglioBez zmian pozostała jednostka napędowa. Giulia Quadrifoglio jest napędzana całkowicie aluminiowym, podwójnie turbodoładowanym silnikiem benzynowym V6 o pojemności 2,9 litra, który rozwija 503 KM i ma moment obrotowy wynoszący 600 Nm. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów.Fot. Alfa Romeo
Wraz z liftingiem SUVa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio przyszła pora na Giulię Quadrifoglio.

Alfa Romeo wprowadziła na rynek zliftinowaną wersję modelu Giulia Quadrifoglio. Zmiany mają charakter wyłącznie kosmetyczny - znaczki auta uzyskały nowe wzory, zmieniono także tylne lamy LED, dodatkowo wyposażone teraz w przyciemniane soczewki. Nabywcy będą jednak mieli do wyboru kilka opcji akcesoriów tuningowych. Są to między innymi wykonane z włókna węglowego nowe atrapy chłodnicy, osłony lusterek i tylny spojler.

Delikatne zmiany objęły także deskę rozdzielczą i nową konsolę środkową, nową, skórzaną kierownicę, skórzaną skrzynię biegów, perforowaną tapicerkę siedzeń i ulepszony system multimedialny z wyświetlaczem o przekątnej 8,8 cala.

W Giulii Quadrifoglio unowocześniono także systemy asystujące kierowcy, dodając  asystenta utrzymania pasa ruchu, aktywnego asystenta martwego pola, aktywny tempomat, asystenta korków i systemu rozpoznawania znaków drogowych z inteligentną kontrolą prędkości. W związku z tym ten super sedan ma teraz autonomię poziomu 2, co oznacza, że kierowca może przekazać pojazdowi kontrolę nad układem kierowniczym, hamulcami i przepustnicą w warunkach jazdy na autostradzie.

Ponadto dostępny jest także jako opcjonalne wyposażenie czterokońcówkowy układ wydechowy Akrapovic z rurami wydechowymi z włókna węglowego, wykonany z lekkiego tytanu i wyposażony w zawór w tylnych tłumikach. Pojawiają się także nowe kolory nadwozia, w tym nowy, zielony metalik, oddający hołd odcień zastosowany w kultowej już i produkowanej w latach 1971-1977 Alfie Montreal.

Bez zmian pozostała jednostka napędowa. Giulia Quadrifoglio jest napędzana całkowicie aluminiowym, podwójnie turbodoładowanym silnikiem benzynowym V6 o pojemności 2,9 litra, który rozwija 503 KM i ma moment obrotowy wynoszący 600 Nm. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

 Zobacz także: Tak prezentuje się nowy Jeep Compass

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty