Afera Volkswagena. Koniec sloganu „das Auto"

(mm)
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Udostępnij:
Niemiecki koncer wciąż zmaga się z aferą spalinową. Poinformowano, że w przyszłości Volkswagen nie będzie korzystał w reklamach ze sloganu „das Auto".
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen

Zdaniem koncernu zrezygnowanie ze sloganu „das Auto" ma na celu uproszczenie przekazu reklamowego. Łatwo wywnioskować, że zmiana strategii marketingowej to skutek afery związanej z silnikami diesla.

Slogan „das Auto" promowany był od 2007 roku. W reklamach stopniowo pojawi się nowe hasło brzmiące po prostu - „Volkswagen".

Zobacz także: Turbokozak w Niecieczy. Jak wypadł Bartłomiej Babiarz?

Zamieszanie z wiązane z niemieckim koncernem zaczęło się w połowie września. Ujawniono, iż amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) podejrzewa Volkswagena o manipulowanie wynikami pomiaru spalin. Kilka dni później koncern potwierdził, że instalował w swoich samochodach nielegalne oprogramowanie. Problem dotyczy nawet 11 mln pojazdów na świecie, a auta czeka akcja serwisowa. 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie