ActiveSafe II kontra reszta świata

(AL)
ActiveSafe II jest cyfrowym urządzeniem autosecurity, w składzie którego znajdują się: najnowszy immobilizer o zmiennych kodach, czujnik położenia, centrala oraz dodatkowe źródło zasilania.

ActiveSafe II jest cyfrowym urządzeniem autosecurity, w składzie którego znajdują się: najnowszy immobilizer o zmiennych kodach, czujnik położenia, centrala oraz dodatkowe źródło zasilania.

Dodatkowo system pozwala kierowcy wysłać sygnał o zagrożeniu, wezwać w każdej sytuacji pomoc medyczną lub techniczną. Dla fachowca i potencjalnego klienta ważne są różnice pomiędzy Active Safe II a systemami konkurencyjnym znanymi nie tylko z rynku polskiego. Jeżeli się bowiem przyjrzeć różnym urządzeniom oferowanym mniej więcej w tej samej cenie, to okaże się, że możemy przepłacić.

ActiveSafe II  kontra reszta świata

Przeglądając kilka broszur informacyjnych o innych urządzeniach o tym przeznaczeniu nie dostrzegłem ważnych funkcji - tak ochronnych jak również użytkowych - które znalazłem w ActiveSafe II. Otóż, dzięki temu systemowi samochodu nie da się uruchomić oryginalnymi kluczykami bez autoryzacji. Nie ma w innych standardowych wersjach urządzeń immobilizera wbudowanego ani grawitacyjnego czujnika położenia. Nie można także zdalnie autoryzować uruchomienia pojazdu, zdalnie dezaktywować identyfikatora ani zdalnie wprowadzać lub wyprowadzać stanu serwisowego przez Centrum Operacyjne. Nikt inny nie zaoferował funkcji zdalnego ustawienia autoryzacji dla obsługi samochodu przez kilku kierowców.

Te wszystkie możliwości ma w standardzie ActiveSafe II i to jest jego przewaga. Ma także nie stosowane w innych urządzeniach funkcję bieżącej kontroli napięcia w akumulatorze i zdalne włączanie świateł awaryjnych. 

SystemActive Safe II współpracuje z fabrycznymi alarmami a także daje możliwość podłączenia dodatkowego cyfrowego alarmu. Przy próbie kradzieży lub włamania sygnał alarmowy przesyłany jest z samochodu do Centrum Operacyjnego Mobitel, które współpracuje w Polsce z Policją i siłami szybkiego reagowania agencji ochroniarskich, a za granicą z Interpolem. Każde włamanie, zagłuszenie sygnału GPRS i GPS, próba nieautoryzowanego uruchomienia silnika, przesuwania lub podnoszenia pojazdu lub kradzieży, uruchomi procedurę alarmową. Opcjonalnie, klient ma możliwość podglądu swojego pojazdu.

Active Safe II ma homologację Ministerstwa Transportu wymaganą dla profesjonalnych systemów zabezpieczeń antykradzieżowych zgodną z wymaganiami Regulaminu 97 UE. Numer E20 97RI-01

ActiveSafe II  kontra reszta świata

2038

Paweł Kamiński, wiceprezes firmy, Mobitel Monitoring Sp. z o.o.

ActiveSafe II jest stale udoskonalany w myśl zasady mówiącej, że nie ma rzeczy doskonałych. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją tego systemu, która będzie wyposażona w czujnik wypadkowy. Oznacza to, że w przypadku dachowania pojazdu lub silnego uderzenia zostaniemy o tym zdarzeniu poinformowani automatycznie i natychmiast skontaktujemy się z klientem, oferując wszelka możliwą pomoc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rząd planuje finansową pomoc dla PKP Intercity

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie