Poczta Polska ma zbierać dane o klientach nie tylko z platform cyfrowych i kablówek, ale też z Centralnej Ewidencji Pojazdów. Założenie jest proste. Każdy na pewno słucha radia w samochodzie i także powinien płacić abonament. Takie były plany.
Proponowane wcześniej zmiany, nie wejdą w życie. Zdaniem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Poczta Polska uzyskałaby dostęp do zbyt wielu danych osobowych.
Przypomnijmy, że obecnie stawka abonamentu za radio i telewizor (lub sam telewizor) wynosi 22,7 zł miesięcznie, a za radio tylko 7 zł.
Zobacz także: Jak dobrać olej silnikowy?
Polecamy: Co ma do zaoferowania Volkswagen up!?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?