Kanadyjskie HPA Motorsports popracowało nad ostatnią z wymienionych. Nawet w standardowym wydaniu Golf R32 robi wrażenie. Kryje pod maską wolnossący, 3,2-litrowy motor z cylindrami w układzie VR6. Wyciśnięto z nich 241 KM i 320 Nm. Za przenoszenie sił napędowych odpowiada standardowy napęd na cztery koła 4Motion.
HPA uznało, że Golf R32 zasługuje na znacznie mocniejszy silnik. Zmienione tłoki i korbowody zmniejszyły stopień sprężania. To z kolei otworzyło drogę do montażu turbosprężarki. Tuner nie zapomniał też o układzie wydechowym o zwiększonej średnicy oraz przeprogramowaniu elektroniki sterującej jednostką napędową.
Poprawiony silnik Golfa R32 rozwija 550 KM i 730 Nm. Elektroniczny moduł w kabinie pozwala na regulację ciśnienia doładowania - po jego zwiększeniu parametry silnika przekroczą wspomniane wartości.
Właściwości jezdne poprawiono gwintowanym zawieszeniem KW Variant 2 oraz grubszymi stabilizatorami z oferty H&R. Przy kołach przedniej osi zamontowano 6-tłoczkowe zaciski, które współpracują z nawiercanymi i wentylowanymi tarczami. Miejsce seryjnych felg zajęły kute obręcze HRE. Trafiły na nie opony Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 225/35 R19.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?