Silnik ma turbodoładowanie, 4 zawory na cylinder oraz układ pozwalający na chwilowe zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do 270 Nm.
Volkswagen nie poinformował jakie modele może napędzać motor. Niewykluczone jednak, że trafi np. do Skody Fabii czy Seata Ibizy.
Inżynierowie pracują także nad nowym benzynowym W12 o pojemności 6,0 l. Jednostka znajdzie się pod maskę Bentleya, a w topowej odmianie ma dostarczać 608 KM i 900 Nm.
Inżynierowie Volkswagena pracują też nad nowym, benzynowym W12 o pojemności 6,0 l. Jednostka z rodziny TSI, którą spotkać można będzie m.in. w nowych Bentleyach, w topowej wersji rozwijać ma moc 608 KM. Dla zoptymalizowania tarcia gładzie cylindrowe pokryto specjalna powłoką APS, od nowa zaprojektowano też magistralę olejową (z dodatkowym obwodem i pompą zapewniającą większe ciśnienie przy wysokim obciążeniu - np. w czasie jazdy w terenie).
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-szok-272-km-z-3-cylindrow-i-litra-pojemnosci,nId,1731277#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Inżynierowie Volkswagena pracują też nad nowym, benzynowym W12 o pojemności 6,0 l.
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-szok-272-km-z-3-cylindrow-i-litra-pojemnosci,nId,1731277#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?