Zwykle trafiają do nas samochody używane. Aby kupić nowe auto w salonie trzeba skorzystać z usług pośrednika. Dilerzy boją się kar za praktyki dumpingowe, które mogłyby szkodzić oddziałom firmy w innych krajach, więc z zasady nie sprzedają samochodów obcokrajowcom. Ponadto używane auta są tańsze, a często noszą tylko minimalne ślady używania.
Okazyjne ceny powinny skłaniać do ostrożności. Na www.carfax.com sprawdzimy na podstawie VIN nie tylko przebieg, ale i historię danego auta. Na prawdziwe okazje można trafić na licencjonowanych aukcjach, choć i tam przydaje się łut szczęścia.
- Podane ceny najpopularniejszych modeli pochodzą z serwisu moto.gratka.pl i są zbliżone do maksymalnych, żądanych w ogłoszeniach. Dotyczą aut z najmłodszych dostępnych w Polsce roczników z silnikami wymienionymi w opisie. Odnalezienie najkorzystniejszej oferty ułatwia internet i dobry znajomy lub zaufana firma w USA. Można też samemu wybrać się za ocean.
1. Cadillac Escalade 2012-2013

Dawno temu stracił skrzydła, ale wciąż mierzy wysoko. Cadillac, najbardziej luksusowa marka Ameryki fascynuje stylizacją i znakomicie dobranymi, mocnymi silnikami. W Polsce najpopularniejsza jest terenówka Escalade. Zadebiutowała w 1998 r., a obecna, trzecia generacja powstaje od 2007 r. Jak na amerykańskiego SUV-a przystało, Escalade dostępny jest w wersji 4x4 lub tylko z napędem tylnej osi oraz jako wydłużony model ESV i pick-up EXT.
Dawno temu stracił skrzydła, ale wciąż mierzy wysoko. Cadillac, najbardziej luksusowa marka Ameryki fascynuje stylizacją i znakomicie dobranymi, mocnymi silnikami. W Polsce najpopularniejsza jest terenówka Escalade. Zadebiutowała w 1998 r., a obecna, trzecia generacja powstaje od 2007 r. Jak na amerykańskiego SUV-a przystało, Escalade dostępny jest w wersji 4x4 lub tylko z napędem tylnej osi oraz jako wydłużony model ESV i pick-up EXT. Spokrewniony jest z Chevroletem Tahoe oraz GMC Yukonem. Ma jednak najmocniejszy silnik, najbogatsze wyposażenie standardowe i ciekawe opcje. Aluminiowy V8 Voretec współpracuje z sześciobiegową skrzynką automatyczną. Firma zachwala, że dzięki odpowiedniemu sterowaniu silnikiem, Escalade ma najniższe spalanie w swojej klasie.