Pierwszymi samochodami w ofercie były modele AX, BX, ZX, XM i Xantia. W 1994 r. sprzedano ponad 1000 sztuk Citroena, w rekordowym sezonie 2007 wynik ten pobity został niemal 18-krotnie (francuska marka osiągnęła 5,23 proc. udziału w rynku).
W 2008 r. na rynek wprowadzono największą liczbę produktów w historii: C5 sedan i kombi, Berlingo w wersji osobowej i dostawczej, Nemo Combi i Van. Nowością był również odświeżony C4.
W przyszłym roku w ofercie znajdą się C3 Picasso i C1 po face liftingu. Oprócz nowości produktowych planowany jest również dalszy rozwój sieci autoryzowanych dystrybutorów. Sieć placówek handlowo-usługowych Citroëna w Polsce obejmuje obecnie 74 punkty (autoryzowani dealerzy samochodów, części zamiennych i stacje obsługi).
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?