W sobotę, 20 sierpnia w Toruniu odbyła się kolejna runda mistrzostw Polski Lotos Power Cup w wyścigach równoległych na 1/4 mili.
Wyniki w poszczególnych klasach:
Klasa Mini (pojemność silnika do 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd dowolny)
1. Mariusz Wilkos - Rover 114 gti,
2. Radosław Petera - Suzuki Swift
Klasa Mini Plus (pojemność silnika do 1550 cm3, z doładowaniem, napęd dowolny)
1. Tomasz Wiński - Fiat Seicento
2. Krzysztof Zieliński - Rover 114 GTa

Klasa Diesel (z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym)
1. Marek Staszewski - VW Lupo
2. Wojciech Banach - Audi Coupe 2B
Klasa Profi (pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na przednią oś)
1. Xawery Mielcarek - Opel Astra
2. Simas Bilevicius - Honda Civic
Klasa Profi Plus pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem)
1. Morten Carlsen - Chevrolet Camaro 68
2. Paweł Kowalski - Porsche 964
Klasa Turbo (silnik z doładowaniem, napęd na przednią oś)
1. Witold Karałow - Honda Civic
2. Marcin Wawrzak - Honda CRX
Klasa Turbo Plus (silnik z maksymalnie 5 cylindrami, z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem z doładowaniem)
1. Tomasz Nagórski - Mitsubishi Lancer EVO VII
2. Marcin Czernik - Subaru Impreza
Klasa Maxi (silnik z minimum 6. cylindrami z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4
)
1. Marcin Blauth - GMC NoLimit VTG
2. Arkadiusz Oziębło - Audi S4 VTG Killer
Klasa Outlaw (klasa otwarta - wszystkie auta nie spełniające ww. warunków technicznych)
1. Marcin Czernik - Subaru Impreza
Finał Mistrzostw Polski 2005 - LOTOS Power Cup Warszawa odbędzie się na lotnisku na warszawskim Bemowie 17 września.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?