1/4 mili w Pruszczu Gdańskim

(mp)
Kolejna, czwarta już eliminacja mistrzostw Polski Lotos Power Cup w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili odbyła się na lotnisku w Pruszczu Gdańskim.

Kolejna, czwarta już eliminacja mistrzostw Polski Lotos Power Cup w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili odbyła się na lotnisku w Pruszczu Gdańskim.

1/4 mili w Pruszczu Gdańskim

 

Rywalizację oglądało, podobnie jak poprzednie eliminacje tej dyscypliny, wielu miłośników szybkiej jazdy i tuningu samochodów.

 

Wyniki w poszczególnych klasach:

 

Klasa Mini (pojemność silnika do 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd dowolny)

1. Mariusz Wilkos - Rover 114 gti,

2. Aleksander Muczko - Fiat Seicento

3. Andrzej Grodzicki - Honda Civic

 

Klasa Mini Plus (pojemność silnika do 1550 cm3, z doładowaniem, napęd dowolny)

1. Marcin Januchowski - Fiat Siena

2. Jacek Kordus - Renault 5

3. Marcin Płudowski - Honda Civic Turbo LPG

 

Klasa Diesel (z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym)

1. Marek Staszewski - VW Lupo

2. Artur Dobraczyński - Seat Ibiza Unitronic

3. Szymon Damek - VW Lupo CompSport

 

Klasa Profi (pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na przednią oś)

1. Xawery Mielcarek - Opel Astra

2. Jakub Wyszomirski - Honda Civic

3. Piotr Sienkiewicz - Honda Integraf Typer

 

Klasa Profi Plus pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem)

1. Morten Carlsen - Chevrolet Camaro 68

2. Paweł Kowalski - Porsche 964

3. Zbigniew Błaszkiewicz - BMW M3

 

Klasa Turbo (silnik z doładowaniem, napęd na przednią oś)

1. Marcin Wawrzak - Honda CRX

2. Witold Karałow - Honda Civic

3. Dominik Gołos - Honda Civic

 

Klasa Turbo Plus (silnik z maksymalnie 5 cylindrami, z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem z doładowaniem)

1. Marcin Czernik - Subaru Impreza

2. Grzegorz Staszewski - Mitsubishi Lancer Evo V VTG

3. Jarosław Teterys - Mitsubishi Lancer Evo VIII

 

Klasa Maxi (silnik z minimum 6. cylindrami z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4
)

1. Arkadiusz Oziębło - Audi S4 VTG Killer

2. Grzegorz Kuleta - Chevrolet Corvette

3. Artur Walewski - Chevrolet Corvette

 

Klasa Outlaw (klasa otwarta - wszystkie auta nie spełniające ww. warunków technicznych)

1. Arkadiusz Oziębło - Audi S4 VTG Killer

2. Mariusz Stec - Mitsubishi Lancer Evo VI

3. Grzegorz Staszewski - Mitsubishi Lancer Evo V VTG

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie