Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

1/4 mili w Pruszczu Gdańskim

(mp)
Kolejna, czwarta już eliminacja mistrzostw Polski Lotos Power Cup w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili odbyła się na lotnisku w Pruszczu Gdańskim.

Kolejna, czwarta już eliminacja mistrzostw Polski Lotos Power Cup w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili odbyła się na lotnisku w Pruszczu Gdańskim.

1/4 mili w Pruszczu Gdańskim

 

Rywalizację oglądało, podobnie jak poprzednie eliminacje tej dyscypliny, wielu miłośników szybkiej jazdy i tuningu samochodów.

 

Wyniki w poszczególnych klasach:

 

Klasa Mini (pojemność silnika do 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd dowolny)

1. Mariusz Wilkos - Rover 114 gti,

2. Aleksander Muczko - Fiat Seicento

3. Andrzej Grodzicki - Honda Civic

 

Klasa Mini Plus (pojemność silnika do 1550 cm3, z doładowaniem, napęd dowolny)

1. Marcin Januchowski - Fiat Siena

2. Jacek Kordus - Renault 5

3. Marcin Płudowski - Honda Civic Turbo LPG

 

Klasa Diesel (z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym)

1. Marek Staszewski - VW Lupo

2. Artur Dobraczyński - Seat Ibiza Unitronic

3. Szymon Damek - VW Lupo CompSport

 

Klasa Profi (pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na przednią oś)

1. Xawery Mielcarek - Opel Astra

2. Jakub Wyszomirski - Honda Civic

3. Piotr Sienkiewicz - Honda Integraf Typer

 

Klasa Profi Plus pojemność silnika powyżej 1550 cm3 , jednostka wolnossąca, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem)

1. Morten Carlsen - Chevrolet Camaro 68

2. Paweł Kowalski - Porsche 964

3. Zbigniew Błaszkiewicz - BMW M3

 

Klasa Turbo (silnik z doładowaniem, napęd na przednią oś)

1. Marcin Wawrzak - Honda CRX

2. Witold Karałow - Honda Civic

3. Dominik Gołos - Honda Civic

 

Klasa Turbo Plus (silnik z maksymalnie 5 cylindrami, z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4, silnik z wirującym tłokiem z doładowaniem)

1. Marcin Czernik - Subaru Impreza

2. Grzegorz Staszewski - Mitsubishi Lancer Evo V VTG

3. Jarosław Teterys - Mitsubishi Lancer Evo VIII

 

Klasa Maxi (silnik z minimum 6. cylindrami z doładowaniem, napęd na tylną oś lub 4x4
)

1. Arkadiusz Oziębło - Audi S4 VTG Killer

2. Grzegorz Kuleta - Chevrolet Corvette

3. Artur Walewski - Chevrolet Corvette

 

Klasa Outlaw (klasa otwarta - wszystkie auta nie spełniające ww. warunków technicznych)

1. Arkadiusz Oziębło - Audi S4 VTG Killer

2. Mariusz Stec - Mitsubishi Lancer Evo VI

3. Grzegorz Staszewski - Mitsubishi Lancer Evo V VTG

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty