Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Renault Kadjar to ciekawe, ale nie pozbawione wad auto. Ma spory bagażnik, ciekawą sylwetkę i oferuje sporo komfortu, ale jakość materiałów i spasowania we wnętrzu mogłaby być wyższa.
Renault Kadjar wprowadził francuską markę do segmentu kompaktowych SUV-ów i sprawił, że oferta stała się pełna i zróżnicowana. Auto zostało zaprezentowane podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2015 roku i po kuracji odświeżającej w 2018 roku nadal jest oferowane. Zanim nadejdzie czas na zmianę generacji, warto rozważyć zakup Kadjara z drugiej ręki, bowiem niektóre wersje są godne uwagi.
Model Renault Kadjar jest z nami już od dobrych kilku lat i niedawno doczekał się odświeżenia.
Obecny na rynku od 2015 roku Renault Kadjar właśnie doczekał się kuracji odmładzającej. Auto zostało dopasowane stylistycznie do pozostałych crossoverów francuskiej marki, a pod maski trafiły nowe silniki. W Motofaktach sprawdzamy, co dokładnie się zmieniło i czy przeprowadzone modyfikacje sprawiają, że auto jest bardziej atrakcyjne dla klientów.
W Polsce panuje wiele mitów wypaczających rzeczywistość. Przykładem tego mogą być zarówno: „najlepsze samochody to niemieckie”, „nie kupuj samochodów na F – Fiat, Ford i francuskie”, „francuskie miękkie zawieszenie”, czy „szczyt popularnego luksusu to VW”. Wraz z wprowadzeniem oferty crossoverów do mitów dołączył jeszcze jeden: „poprawnie wersje crossover w klasie popularnej budują tylko Japończycy i (oczywiście!!!) Niemcy spod znaku VW”. Aby zaprzeczyć tej opinii przyjrzeliśmy się samochodom z Czech i Francji.
Kompaktowy SUV Renault uznawany jest za jedno z najładniejszych aut tej klasy. Ale rywal spod znaku VW ostatnio bardzo się zmienił i jest coraz groźniejszy.